Lesk.sk: Zázračné masáže bábätiek

19.05.2009 00:00

Kde sa začína dotyk, tam je aj začiatok lásky a ľudskosti.
Mgr. Zlatica Jursová-Zacharová (30) je psychologička, pedagogička a teraz aj inštruktorka masáže dojčiat. Keďže má k pochopeniu ľudskej duše veľmi blízko, nie div, že keď sa stala po prvý raz mamou, hľadala spôsob, ako sa svojej ratolesti priblížiť čo najviac. „Ako každá matka snažila som sa spraviť pre svoje dieťa len to najlepšie,“ začína svoje rozprávanie. „Rada by som zdôraznila, že s masážou sa môže začať hneď, keď sa dieťatko narodí. Ja som začala až v synčekovom siedmom mesiaci. Je mi ľúto, že tie najkrajšie chvíle pri masírovaní som si s ním neužila,“ vzdychne si sympatická mamička teraz už devätnásťmesačného Danielka. „Napriek tomu to veľmi rád prijal, i keď nemasírujeme každý deň. Keď má záujem o masáž, vypýta si ju iba vtedy, keď ma náladu. Ukáže si na olejček a už viem, že ideme na to. Viete, sú to chvíle, ktoré dávajú veľmi veľa nielen dieťaťu, ale aj rodičovi, ktorý masáž vykonáva. Niekedy si myslím, že pre rodiča je to ešte viac,“ usmieva sa.

viac si prečítate tu